Temat: Jak napisać zaproszenie?
Cele lekcji:
Potrafię samodzielnie zredagować treść zaproszenia.
Stosuję zasadę 5 palców.
Posługuję się poprawną polszczyzną.
Dostosowuję styl zaproszenia w zależności od tego, do kogo je kieruję.
Używam zwrotów grzecznościowych.
Zapisuję zaimki wielkimi literami.
Dbam o estetykę zapisu i wypowiedzi.
LINK:
.......................................................................................................................................
Temat:Malowanie słowami, czyli jak opowiedzieć komiksową historię?
Cele lekcji:
Poznam zasady dotyczące opowiadania ciekawej historii.
PREZENTACJA: Jak opowiedzieć komiksową historię?
OPOWIADANIE - ZASADY:
..................................................................................................
Temat: Oceniamy bohaterów komiksu
Zadanie podczas lekcji:
Wykorzystaj LINK DO CHMURY MYŚLI i wykonaj chmurę przedstawiającą wybranego bohatera komiksu (wygląd, cechy charakteru, upodobania itp.)
...........................................................................................................................................
4a
Temat: Układamy plan wydarzeń przedstawionych w komiksie.
PREZENTACJA: "Kajko i Kokosz lekcja 4
Zadanie
Wykonaj ćwiczenie w aplikacji LearningApps dostępne na 3 slajdzie
prezentacji.
Ułóż plan wydarzeń przedstawionych w komiksie, a następnie zapisz go w zeszycie w kolejności chronologicznej.
...........................................................................................................................................
Temat: Wizyta w
Mirmiłowie
Cele lekcji:
Określam CZAMIEBOWY
Opisuję miejsce wydarzeń
Przedstawiam bohaterów i nawiązuję do ich cech charakteru
.............................................................................................................................................
Temat: Pierwsze spotkanie z komiksem „Kajko i Kokosz”
Cele lekcji:
Nazywam rodzaj utworu
Określam cechy komiksu
Zadanie:
Przejrzyj komiks "Kajko i Kokosz" i zastanów się, jakie rodzaje dymków można w nim spotkać - zadanie ustne
LINK: